Green Bow Tie
twitter
rss

Sudut -Sudut Kelas Pemulihan Saya 






Sudut Kenangan Kelas Pemulihan 

Sudut yang mempamerkan gambar-gambar anak murid saya , aktiviti kelas pemulihan .














Sudut  Hasil  Kerja  Murid 

Sudut yang mempamerkan hasil karya anak murid saya serta laporan aktiviti kelas pemulihan .











Sudut  Mengumpul  Bintang 

Merupakan salah satu program kelas pemulihan saya . Anak murid akan mengumpulkan bintang daripada saya  melalui tugasan kerja dan sikap pembelajaran mereka  . Selepas mengumpul bintang yang  cukupi , murid berkenaan akan  mendapat hadiah pujian .










Sudut  BBM 

Almari ini digunakan untuk meletak semua BBM Kelas Pemulihan .











1 comments:

  1. Tahniah dan syabas cikgu, teruskan usaha murni cikgggu. terima kasih kerana berkongsi idea.

Post a Comment